Търсим „ТЪРГОВСКИ ПОМОЩНИК“ за свой доверен партньор – водеща фармацевтична компания, осъществяваща търговия на едро с висококачествени продукти за гр.София.

Фирмата осъществява своята дейност в четири основни направления: търговия на едро с лекарствени средства, представителство на производители на иновативни продукти и внос, регистриране и маркетинг на лекарствени средства и производство по поръчка.

Ако сте комуникативни и организирании, ще се радваме да се присъедините към екипа на компанията, за да осъществявате, координирате и подпомагате административните дейности в компанията.

Отговорностите на тази позиция включват:
– Изпълнение на оперативни задачи за реализиране дейността на компанията;
– Изготвяне на документи за водене на преговори, експедиция на стоки и други;
– Изпълнение на технически и куриерски задачи;
– Поддържане на реда и чистотата в офиса.

Търсим кандидат с:
• Подходящо висше образование;
• Професионален опит на сходна позиция минимум 1 година ;
• Писмено и говоримо владеене на английски език на работно ниво;
• Добра компютърна грамотност: умение за работа с MS Office и Internet;
• Умения за работа в екип.

Личностни изисквания: отговорност, изпълнителност, лоялност.

Компанията предлага:
• Целогодишна ангажираност в интересна и динамична среда;
• Фирмено обучение;
• Конкурентно възнаграждение;
• Възможност за професионално развитие;
• Работа в сплотен екип от професионалисти.

Ако Ви допада тази възможност, ще се радваме да ни изпратите автобиография на info@hrservices.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.

Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД).

„Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Leave a Comment