HR Services предлага оптимални решения и консултации при администриране на служителите, работещи по трудов или граждански договор, на пълно или непълно работно време, съобразно фирмените нужди.
Задълбоченото разбиране в трудово-правната материя е от изключителна важност. Изготвянето на трудов/ граждански договор, заповед или споразумения е съществен момент т.к има правни последствия и за двете страни встъпили в трудовото правоотношение – задължителни реквизити, формулировка на дължимото възнаграждение, обвързването му с ВПРЗ и други вътрешни документи, срокове на изплащане и т.н
Ние организираме подготовката и оформянето на всички документи по движението на персонала – изготвяме договори, заповеди и допълнителни споразумения, вписване на промените в трудови книжки, поддържане на лични досиета, дейности по организация на работното време, почивките и отпуските. По този начин оптимизирате разходната част, а също спестявате време и усилия, за да се фокусирате върху ефективното управление на бизнеса си.
Клиентите ни получават следните услуги:
- Изготвяне на трудови договори, допълнителни споразумения и заповеди за прекратяване;
- Изготвяне на граждански договори и сметки за изплатени суми;
- Изготвяне и съхраняване на служебни досиета на работещите;
- Изготвяне и подаване на уведомления по чл. 62 ал. 5 от КТ;
- Изготвяне на УП2 и УП3;
- Оформяне на трудови книжки;
- Изготвяне на служебни бележки;
- Обработване на документи за временна нетрудоспособност, бременност и раждане и тяхното подаване в НОИ;
- Представителство на фирмата пред органите на Инспекция по труда, НАП и др, относно ДОО, ЗО и ДЗПО;
- Изготвяне на вътрешно-фирмени документи;
- Посредничество за трудова медицина;
Доверете ни се, за да повишим доверието на Вашите клиенти и служители във Вас.