Търсим „СЛУЖИТЕЛ ПОКУПКИ“ за компания с предмет на дейност търговия с хигиенни и канцеларски материали с дългогодишно присъствие на пазара.
Работно място: София, бул. Ситняково (Автобус: 11, 120, 305, 413, 72; Метро: М3, М4).
Задълженията на тази позиция са свързани с документална обработка на заявки и комуникация с доставчици и служитeли на компанията по имейл и телефон.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Конкурентно нетно /чисто/ възнаграждение в размер на 1700 лв;
- Работно време: 8 часов работен ден, от понеделник до петък от 09.00 до 18.00 ч.;
- Въвеждащо обучение;
- Безсрочен трудов договор с 6-месечен изпитателен срок;
- Работа в позитивен екип от професионалисти.
ПОДХОДЯЩИТЕ КАНДИДАТИ ПРИТЕЖАВАТ:
- Умения за работа с програмите от офис пакета – Word, Excel;
- Организираност и бързина;
- Умения за комуникация и работа в екип.
Ако проявявате интерес към тази възможност, ще очакваме автобиографията ви на български език не по-късно от 9 септември 2023 година на info@hrservices.bg
Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.
Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД) и ЗЗД.
„Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.