Търсим „Офис сътрудник“ за утвърдена компания с предмет на дейност търговия на едро с мебели за гр.София.
Компанията предоставя на служителите си:
- Въвеждащо обучение;
- Възможност за кариерно развитие в рамките на екипа;
- Конкурентно възнаграждение;
- Работа в приятен офис, находящ се в близост до Парадайс център;
- Работно време от понеделник до петък от 10.00 до 18.00 ч;
Отговорностите на тази позиция включват:
- Изготвяне на ценови оферти за клиенти на компанията;
- Комуникация с външни контрагенти по телефон, имейл и скайп;
- Работа с калкулационни сметки по повод калкулиране на себестойности;
- Работа с он-лайн банкиране;
Изисквания към кандидидатите:
- Завършено средно или висше икономическо образование;
- Професионален опит на сходна позиция;
- Английски език на средно ниво;
- Умения за работа с програмите от офис пакета и по-конкретно с Еxcel;
- Умения за смятане.
Ако Ви допада тази възможност, ще се радваме да ни изпратите автобиографията си на info@hrservices.bg
Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.
Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД).
„Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.