Търсим „Офис сътрудник“ за утвърдена компания с предмет на дейност търговия на едро с мебели за гр.София.

Компанията предоставя на служителите си:

  • Въвеждащо обучение;
  • Възможност за кариерно развитие в рамките на екипа;
  • Конкурентно възнаграждение;
  • Работа в приятен офис, находящ се в близост до Парадайс център;
  • Работно време от понеделник до петък от 10.00 до 18.00 ч;

Отговорностите на тази позиция включват:

  • Изготвяне на ценови оферти за клиенти на компанията;
  • Комуникация с външни контрагенти по телефон, имейл и скайп;
  • Работа с калкулационни сметки по повод калкулиране на себестойности;
  • Работа с он-лайн банкиране;

Изисквания към кандидидатите:

  • Завършено средно или висше икономическо образование;
  • Професионален опит на сходна позиция; 
  • Английски език на средно ниво;
  • Умения за работа с програмите от офис пакета и по-конкретно с Еxcel;      
  • Умения за смятане.

Ако Ви допада тази възможност, ще се радваме да ни изпратите автобиографията си на info@hrservices.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.

Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД).

„Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Leave a Comment