HR Services, утвърдена компания за подбор на персонал, търси „СПЕЦИАЛИСТ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ“ за международна компания.
ЛОКАЦИЯ: кв. Карпузица (гр. София).
РОЛЯ: Основните задължения са обработка на клиентски поръчки в SAP система, комуникация с клиенти и доставчици на английски език.
ОТГОВОРНОСТИ:
– Обработване на клиентски запитвания и поръчки по имейл и/ или телефон;
– Калкулиране на цени по определени параметри, зададени от клиент или търговец;
– Съдействие на търговския екип при планиране на доставки и условия по договори;
– Координиране на логистиката между доставчик и клиент;
– Оганизаране на поръчките и доставките на мостри;
ИЗИСКВАНИЯ:
– Завършено средно/ висше образование.;
– Свободно владеене на английски език – писмено и говоримо;
– Умения за работа с програмите от офис пакета – Word и Excel.SAP е предимство.
– Умения да се приоритизират задачите;
– Гъвкаво мислене с цел постигане на съответната цел.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
-Стартово нетно (чисто) възнаграждение в размер на 2500 лв/ месец;
-13-та заплата;
– Допълнителна здравна застраховка;
– 20/25 дни платен годишен отпуск;
– Работно време: от понеделник – петък от 9:00 до 17:00 ч;
– Работа в сплотен екип от професионалисти.
При интерес ще очакваме автобиография на английски език не по-късно от 14 ноември 2024 г. на info@hrservices.bg
Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.
Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД) и ЗЗД.
„Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.