HR Services, утвърдена компания за подбор на персонал, търси „СПЕЦИАЛИСТ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ“ за международна компания.

ЛОКАЦИЯ: кв. Карпузица (гр. София).

РОЛЯ: Основните задължения са обработка на клиентски поръчки в SAP система, комуникация с клиенти и доставчици на английски език.

ОТГОВОРНОСТИ:

– Обработване на клиентски запитвания и поръчки по имейл и/ или телефон;

– Калкулиране на цени по определени параметри, зададени от клиент или търговец;

– Съдействие на търговския екип при планиране на доставки и условия по договори;

– Координиране на логистиката между доставчик и клиент;

– Оганизаране на поръчките и доставките на мостри;

ИЗИСКВАНИЯ:

– Завършено средно/ висше образование.;

– Свободно владеене на английски език – писмено и говоримо;

– Умения за работа с програмите от офис пакета  – Word и Excel.SAP е предимство.

– Умения да се приоритизират задачите;

– Гъвкаво мислене с цел постигане на съответната цел.

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

-Стартово нетно (чисто) възнаграждение в размер на 2500 лв/ месец;

-13-та заплата;

– Допълнителна здравна застраховка;

– 20/25 дни платен годишен отпуск;

– Работно време: от понеделник – петък от 9:00 до 17:00 ч;

– Работа в сплотен екип от професионалисти.

При интерес ще очакваме автобиография на английски език не по-късно от 14 ноември 2024 г. на info@hrservices.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.

Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД) и ЗЗД.

„Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Leave a Comment