Търсим „РЕГИОНАЛЕН МЕНИДЖЪР ПРОДАЖБИ “ северозападна България за свой доверен партньор – водеща фирма, представител на световно признати марки на колективни и лични предпазни средства. Позицията е базирана в гр. София.

Предприятието предлага висококачествени продукти, произведени в съответствие с европейските норми. Компанията разполага със собствена база за производство на защитно работно облекло, сервиз и поддръжка на газ-детектори, височинни средства и др. лични предпазни средства. Сертифицирана по ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 и BS OHSAS 18001:2014, фирмата е гарант за качество на продуктите и услугите, които предлага.

Търсим амбициозни личности, с потенциал и желание за усъвършенстване, които да споделят целите и идеите на компанията. 

Какво притежава успешния кандидат:

– Опит в областта на търговията – мин 2 години;
– Комуникативност, отговорност и добра работна етика, умение за работа в екип;
– Свидетелство за управление на МПС и минимум 1 година шофьорски стаж;
– Готовност за пътувания с цел поддържане и развиване на търговска мрежа и работа с клиенти;
– Добър търговски усет;
– Добра организираност и умение за работа с документи;
– Отлична компютърна грамотност, работа с програмите от офис пакета;
– Способност за активна и динамична работа;
– Организаторски и управленски качества;
– Висше икономическо/техническо образование е предимство;
– Владеене на английски език е предимство.

Отговорностите на тази позиция включват:

– Следене и поддържане на контакти с настоящи и потенциални клиенти на компанията;
– Организиране и поддържане на документи с информация за клиенти и документи за договаряния и обществени поръчки;
– Управление на продажбите, следене състоянието на пазара и конкуренцията; 
– Отлично владеене на продуктовата гама;
– Консултиране на крайни клиенти и търговци;
– Участие в подготовката на документи за обществени поръчки
– Пътувания в северозападна България, провеждане на преговори и презентации.

Компанията предлага:

– Възможност за професионална изява и развитие в структурата на фирмата;
– Постоянен трудов договор + бонусна схема на заплащане, съобразена с постигнатите резултати и реализираните задачи;
– Фирмено обучение;
– Превозно средство за доставка на стоки, мостри и осъществяване на договаряния;
– Социални придобивки.

Ако Ви допада тази възможност, ще се радваме да ни изпратите автобиография на info@hrservices.bg, за да Ви опознаем.

Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.

Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. 

Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД). 

„Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Leave a Comment