HR Services, утвърдена компания за подбор на персонал и аутсорсинг решения, търси „ОФИС МЕНИДЖЪР/ АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ“ за свой доверен партньор – международна компания, оперираща в морския бизнес.

Фирмата предоставя съвременни хидротехнически и драгажни решения с оглед на околната среда.

Ако обичате административната работа и сте отзивчиви, любезни и приветливи, то това може би е подходящата възможност за Вас.

ОТГОВОРНОСТИТЕ НА ТАЗИ ПОЗИЦИЯ ВКЛЮЧВАТ:

  • Водене на входяща и изходяща кореспонденция посредством различни информационни канали – телефон, имейл, поща, куриерски фирми и др.
  • Приемане, обработка, систематизиране и предаване на информация;
  • Координиране и организиране на административните и спомагателни дейности в компанията, с цел обезпечаване работата на офиса в ежедневните дейности;
  • Подпомагане в изготвянето на справки и анализи за нуждите на мениджърския екип;
  • Извършване на преводи на материали от/на английски/руски език;
  • Организация на бизнес пътувания на служители на фирмата;
  • Приемане на телефонни обаждания, среща с посетители в офиса;
  • Участие в организирането на работни срещи;
  • Различни дейности свързани с поддръжката на офиса, поръчка на офис консумативи и други материали.

ТЪРСЕНИЯТ ОТ НАС КАНДИДАТ Е СЪС:

  • Завършено висше образование, придобито в областтите Икономика, Мениджмънт, Администрация или друго релевантно;
  • Предходен опит на сходна позиция;
  • Умения за работа с програмите от офис пакета;
  • Високо ниво на езикова грамотност и много добро владеене на английски (задължително) и руски език (желателно);
  • Умения за работа в екип.

ЛИЧНОСТНИ ИЗИСКВАНИЯ: експедитивност, акуратност, кофиденциалност и лоялност.

КОМПАНИЯТА ПРЕДОСТАВЯ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ СИ:

  • Конкурентно нетно възнаграждение в размер на 1400 лв;
  • Фиксирано работно време: от понеделник до петък от 9.00 до 18.00 ч;
  • Работа в приятен офис в центъра на гр. Варна;
  • Дългосрочна възможност за кариерно развитие.

Ако Ви допада тази възможност, ще се радваме да ни изпратите автобиографията си на български или английски език със снимка, не по-късно от 26 ноември 2022 г. на info@hrservices.bg

Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.

Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД) и ЗЗД.

Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.