HR Services, утвърдена компания за подбор на персонал и аутсорсинг решения, търси „ОФИС МЕНИДЖЪР/ АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ“ за свой доверен партньор – международна компания, оперираща в морския бизнес.
Фирмата предоставя съвременни хидротехнически и драгажни решения с оглед на околната среда.
Ако обичате административната работа и сте отзивчиви, любезни и приветливи, то това може би е подходящата възможност за Вас.
ОТГОВОРНОСТИТЕ НА ТАЗИ ПОЗИЦИЯ ВКЛЮЧВАТ:
- Водене на входяща и изходяща кореспонденция посредством различни информационни канали – телефон, имейл, поща, куриерски фирми и др.
- Приемане, обработка, систематизиране и предаване на информация;
- Координиране и организиране на административните и спомагателни дейности в компанията, с цел обезпечаване работата на офиса в ежедневните дейности;
- Подпомагане в изготвянето на справки и анализи за нуждите на мениджърския екип;
- Извършване на преводи на материали от/на английски/руски език;
- Организация на бизнес пътувания на служители на фирмата;
- Приемане на телефонни обаждания, среща с посетители в офиса;
- Участие в организирането на работни срещи;
- Различни дейности свързани с поддръжката на офиса, поръчка на офис консумативи и други материали.
ТЪРСЕНИЯТ ОТ НАС КАНДИДАТ Е СЪС:
- Завършено висше образование, придобито в областтите Икономика, Мениджмънт, Администрация или друго релевантно;
- Предходен опит на сходна позиция;
- Умения за работа с програмите от офис пакета;
- Високо ниво на езикова грамотност и много добро владеене на английски (задължително) и руски език (желателно);
- Умения за работа в екип.
ЛИЧНОСТНИ ИЗИСКВАНИЯ: експедитивност, акуратност, кофиденциалност и лоялност.
КОМПАНИЯТА ПРЕДОСТАВЯ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ СИ:
- Конкурентно нетно възнаграждение в размер на 1400 лв;
- Фиксирано работно време: от понеделник до петък от 9.00 до 18.00 ч;
- Работа в приятен офис в центъра на гр. Варна;
- Дългосрочна възможност за кариерно развитие.
Ако Ви допада тази възможност, ще се радваме да ни изпратите автобиографията си на български или английски език със снимка, не по-късно от 26 ноември 2022 г. на info@hrservices.bg
Ще се свържем само с одобрените кандидати за интервю.
Всички данни ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Конфиденциалността на предоставената информация е гарантирана съобразно Общия регламент за защита на данните 2016/679 (ОРЗД) и ЗЗД.
„Ейч Ар Сървисиз“ ЕООД притежава лиценз номер № 2355, валиден от 19.09.2017 г за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.